woensdag 16 januari 2013

Met oog op de lente


Wat een geweldige pumps met een groot deel blote voet. Dit is nou precies de schoen waar ik heel vorig jaar naar opzoek was maar niet kon vinden, zonder dat het een iel hakje had. Deze is nou precies wat ik zoek, voor de mensen die het geweldig vinden is hij er ook in het mint/roze.
Zelf wacht ik natuurlijk wel eventjes tot hij in de sale is want ja 40 euro vind ik toch nog wel een aardig prijs voor mijn arme studenten portomenee. Daarnaast is het nog lang geen warme lente of zomer.

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Ik vind zo'n brede hak ook altijd een stuk fijner. Loopt lekkerder en is gewoon veel mooier. Ja ik vind deze heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh super toffe hakken! Moet zeggen dat ik ze in het mint/roze ook wel heel gaaf vind

    BeantwoordenVerwijderen