vrijdag 11 januari 2013

Midnight Fantasy


Pictures: Private from instagram

Vandaag was het dan eindelijk zover, mijn parfum kwam binnen. Ik was natuurlijk helemaal enthousiast want dit was de grote fles van Midnight Fantasy by Britney Spears.
Sommige van mij lezers weten dat ik deze geur al wat langer kende. Hij zat in de Fantasy Twist die gecombineerd was met de originele Fantasy geur.
De Orginele Fantasy geur is voor mij iets te zwaar voor overdag maar zal ik zeker bewaren voor 's avonds bij eventueel uitgaan.

Maar goed, nu verder over deze parfum. 
De parfum wordt geadverteerd als Sensueel, Zoet, Fruitig, Vrouwelijk, Bloemige Parfum.
De noten in dit parfum zijn Zwarte Bessen, Pruim, Orchidee, Fresia, Musk en Amber. Hij wordt vooral geadviseerd te dragen voor een romantische gelegenheid.

Hierboven de woorden Zoet, Fruitig en Bloemig kan ik inkomen maar ja ik wordt er nou niet bepaald sensueel van of vrouwelijker. Ja even een sarcastische noot, moet kunnen toch.
Zelf vind ik het parfum geweldig, maar ja ik ben dan wel iemand die het beste zoete, bloemige geuren kan hebben. Hij blijft aardig goed zitten, maar na een paar uur is die niet zo heel heftig meer aanwezig, maar gewoon op een fijne lekkere manier. 

Het flesje vind ik echt prachtig, het is heel simpel model flesje, donkerblauw met een extra toutch qua steentjes in het flesje. De verpakking vind ik ook geweldig, het geeft echt een middernacht fantasie weer. de doos geeft ook echt weer wat voor geur het is, bloemig met als hoofdnoot de Zwarte Bessen.

Ja Geurtjes zijn heel persoonlijk maar voor diegene die ook van die zoete, bloemige geuren houd raad ik het zeker aan hem eens te gaan testen. misschien ben je wel stomverbaasd.

4 opmerkingen:

  1. Volgens mij is dit ook niet zo'n heel duur luchtje toch? Vind het flesje erg leuk! Ik hou wel van bloemige geurtjes! Super leuk dat hij binnen is en je er zo blij mee bent. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 100ml is advies prijs 62,00 euro. maar online heb ik incl verzendkosten maar 34,00 euro betaald :) even googelen voor aanschaf helpt echt.
      ja ben der echt blij mee, me moeder minder, die vind hem vreselijk hahaha.

      Verwijderen
  2. Leuk flesje! Hij klinkt wel lekker, misschien ook eens gaan testen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind alleen de verpakking al super mooi! Ik denk dat het niet helemaal mijn geurtje zou zijn. Ik ben persoonlijk wat meer van de frisse geuren dan de echt bloemige geuren, maar ga hem toch even een keer proberen in de winkel

    BeantwoordenVerwijderen