vrijdag 22 februari 2013

Tag: First Time


Ik kwam deze tag tegen bij Kelly Caresse en ik vond hem super leuk en dacht dit ga ik zelf ook even overnamen, dus bij deze. Daarnaast vind ik het super leuk om meer dingen over mezelf op de blog te zetten, want ja zo komen lezers toch wat meer over je te weten.

Eerste ding dat je doet als je ‘s ochtends wakker wordt.
De Verdomde wekker uitgooien, mocht dit het geval wezen op een schooldag. Vervolgens check ik eerst mijn twitter en facebook en ga ik mij klaar maken voor de dag of in het geval van een weekend, ontbijten.

Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat. 
Ik ga niet naar de sportschool, mijn paard is soort van mijn sportschool. Dus ja, het eerste wat ik doe als ik bij mijn paard ben is haar een kus en een knuffel geven.
Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van je werk of school.
Jas uitdoen, wat te drinken pakken en eventjes een paar minuten zitten voordat ik verder wat ga ondernemen.

Eerste auto.
Ik heb geen rijbewijs dus helaas ook geen auto, mijn eerste scooter daarin tegen was een Peugeot Speedfight 307 limited edition in het rood. Super gaaf ding.

Eerste ding dat je wilde worden als je later groot was.
Dolfijnen trainer en moeder. De eerste wil ik niet meer, stiekem wel een beetje maar ik word nu liever trainer op een bedrijf zoals birds & animals UK waar ik heb stage gelopen. Moeder daarin tegen wil ik nog steeds heel graag worden, ik hou van kids.

Eerste keus qua drinken.
Lipton Ice Tea <3 alleen Lipton en alleen met prik haha.

Eerste keus dessert.
Erg lastig, waarschijnlijk gewoon iets met ijs. Daarnaast denk ik strawberry cheesecake jummy.

Eerste liedje dat in je opkomt.
Natalie - Bruno Mars

Eerste grote aankoop.
Mijn eerste loon, daar heb ik mijn nog steeds dierbare converse allstars van gekocht.

Eerste baantje.
Werknemer bij een snackbar op een camping. Zeker de weten goed geweest voor mijn sociale skills, ookal ben ik nog steeds niet de meest sociale persoon in grote groepen en met vreemden.

Eerste keer in het vliegtuig.
Dit was in 2011, Ik ging naar London en dit was gelijk mijn eerste vakantie alleen zowel als mijn eerste keer in een vliegtuig.

Hopelijk heb je plezier gehad in het lezen van mijn antwoorden. Deze tag mag altijd worden overgenomen, maar het zou zeker leuk zijn als je mijn link even in je post zet.
Laat me vooral weten wat je er leuk aan vond en bedankt voor het lezen.

4 opmerkingen:

  1. Erg leuke tag Ann, misschien dat ik hem binnekort wel overpak ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag is dit he! Ik heb deze ook gedaan. :) Ik vind tags sowieso altijd wel heel leuk om in te vullen. Tof om jou antwoorden te zien.

    BeantwoordenVerwijderen